Допомога з інформатики (6 клас)

Pages

  • Головна сторінка
  • Практичні роботи (графіка)
  • Редактор Inkscape
  • Завантажити Inkscape
  • Практичні роботи з програмування
  • Онлайн компілятор C++
  • Середовище CodeBlocks
  • Вікторина до тижня математики
  • Підручник з інформатики (6 клас)
  • Дистанційне навчання
  • Практичні роботи з PowerPoint
  • Додатковий матеріал до теми "Алгоритми та програми"

Практичні роботи (графіка)

Тема 1. Комп'ютерна графіка

Тест з комп'ютерної графіки

1) Вправа 1

2) Дві кулі

3)Більярдні шари

4) Логотип Apple  

5) Об'ємний куб

6) Гриб з травою

7) Адитивна модель

8) Чашка з блюдцем

9) Кубик Рубика

10) Тюльпан

11) Олівець

12) Робота з текстом




Надіслати електронною поштоюОпублікувати в блозіПоділитися в XОпублікувати у FacebookПоділитися в Pinterest
Головна сторінка

Тема 1. Комп'ютерна графіка

  • §1.1. Поняття комп’ютерної графіки. Растрові та векторні зображення, їхні властивості.
  • §1.2.Формати файлів растрових і векторних зображень. Налаштування параметрів та перетворення формату готового зображення
  • §1.3. Векторний графічний редактор Insckape.

Тема 3. Комп'ютерні презентації

  • §3.1. Програмне забезпечення для створення й відтворення комп'ютерних презентацій
  • §3.2. Етапи створення презентації та вимоги до її оформлення.
  • §3.3. Типи слайдів. Додавання об’єктів до слайдів.
  • §3.4. Вставляння на слайд і форматування графічних примітивів.
  • §3.5. Ефекти анімації, рух об’єктів в презентаціях. Ефекти зміни слайдів. Налаштування ефектів анімації об’єктів слайда.
  • §3.6. Планування представлення презентації та виступ перед аудиторією. Налаштування показу презентацій.
  • §3.7. Використання гіперпосилань і кнопок дій.
  • §3.8. Засоби керування демонстрацією комп’ютерної презентації.

Програма з інформатики (6 клас)

  • Програма для загальноосвітніх навчальних закладів

Тема2. Алгоритми та програми

  • §2.1. Середовище опису й виконання алгоритмів CodeBlocks.
  • §2.2. Лінійні алгоритми
  • §2.3. Арифметичні операції, змінні, типи даних, виведення дробового числа, коментарі.
  • §2.4. Символьні послідовності виводу інформації на екран, символьні дані.
  • §2.5. Алгоритми з розгалуженням. Логічні операції.
  • §2.6. Алгоритми з повторенням, цикл з параметром.
  • §2.6.1. Алгоритми з повторенням. Алгоритми з вкладеними циклами.
  • §2.7. Циклічні алгоритми з передумовою.
  • §2.8. Циклічні алгоритми з післяумовою.

Гімназія №2

Мітки

  • Тема 1
  • Тема 2
  • Тема 3

Пошук у блозі

© R.Avsiyevych. На платформі Blogger.